Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

torsdag den 15. august 2013

Tanker i mørket

Billede taget på smukfest13 - kærligheden 

Det er sjovt, som jeg tænker bedst, når dagen er ved at være til ende og rummet, hvori jeg befinder mig omslutter sig mørkere og mørkere omkring mig. Det er når jeg ligger her og stirrer ud i det sorte, at alting vendes og drejes. I mit hovede hersker et kaos, et sammensurium af forskellige følelser, handlinger og tanker, opstået for flere timer siden, eller måske endda flere dage siden. Det er her jeg fortryder, smiler, glæder mig over de gode ting, ærger mig over de knapt så gode og husker alle de ting, jeg for alt i verden ikke må glemme i morgentimernes hast og hurtige rutine. Måske er det også derfor jeg netop nu skriver dette indlæg, i øvrigt mit første skrevet på iPhone, kun omgivet af mørke og natlige lyde udefra. For det er nu tankerne og ideerne vinder indpas, og jeg burde sove, og jeg burde gøre det nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar