Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

lørdag den 15. juni 2013

Mit univers










Jeg har som så mange andre en mappe på min computer, som jævnligt tilføres billeder, der på en eller anden vis inspirerer mig. Jeg elsker at bruge tid på at kigge disse billeder igennem, ligesom jeg elsker at finde nye inspirationskilder på Tumblr og diverse blogs. I går var ingen undtagelse og I kan her få et indblik i "mit univers" - min inspiration.
Lige pt. sidder jeg midt i oplæsning af et helt NG-pensum, som jeg skal kunne forsvare på mandag. I går afsluttede jeg fysik med et solidt 12-tal, så nu er der ikke lange udsigter til den sommerferie, som jeg i øvrigt glæder mig helt vildt til at få. Jeg tror min hjerne siger fra, hvis der skal flere termer, formler og geofaglige sammenhænge indenbors, så det må vel være på sin plads med et pusterum. Og så hepper jeg på det gode vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar