Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

torsdag den 2. maj 2013

today with marc







Nederdel - Monki Karen Skirt // T-Shirt - Marc by Marc Jacobs // Blazer - Secondhand  // Ur - Casio // Ringe - Skagen & arvestykker 

I i går modtog jeg nederdelen i dette outfit fra Monki af modellen "Karen". Den er forholdsvis ny i shoppen og den passer perfekt. Længden er altid det springende punkt, men denne er virkelig god.
Tag jer forresten ikke af det meget grimme armbånd om højre håndled.. der er blot gymnasiefest i morgen... og jeg aaaaaner ikke, hvad jeg skal tage på. Vi har Jamaican Holiday tema og jeg ender nok ud i at klæde mig ud som turist med alt hvad det indebærer. Vi snakker kasket, mavebælte og solbriller. Vi får besøg af ingen ringere end DJ Static, Wafande, Kaka og Pharfar. Jaaaa taaak. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar