Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

søndag den 14. april 2013

Weekend




1) byen kaldte torsdag, da vi havde fri fredag, og jeg fik derfor brugt mit id flittigt ! Jaaa, følte mig nice !!

2) fredag = ugens største dølle-dag. Kørte omkring 30 km for at komme på McD.. (Tja man bor vel på landet...)

3) så ALLE (!!) afsnit af den danske serie "Lærkevej" i selskab med Maja og et bjerg af kalorier. Seriøst hvis ikke man har set den serie, skulle man tage at overveje at komme igang !

4) vågnede i morges med kæmpe ondt i halsen for at finde ud af, at vinduet over min seng havde stået åbent hele natten.. Flot Anne.. Skide pisse flot. Så nu.. Nu er jeg sgu syg.. Igen!

5) spiste fastelavnsboller og drak the til min syge haaaalss ... Æj

6) drømte om alle penge i hele verden til alt tøj i hele verden.. Drømmen blev ikke realiseret .. Satans..

7) tilføjede endnu et tøjstativ (hvis nu ovenstående alligevel havde tænkt sig at gå i opfyldelse) til mit værelse, som fik en ekstra fornyelse, jajajaja

8) ligger nu sølle og syg med lommeletter på den ene side, en NG - aflevering på den anden og Gossip Girl lige frem.. Mandag... Dont you dare fucking me up ..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar