Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

onsdag den 24. april 2013

en snak om solbriller


Solbriller! Skide nødvendige og røv sexede, hvis man vælger den rigtige model. Men... det er så her jeg må krybe til ærlig bekendelse, når jeg siger, at mine har kostet 30 kr. og er fra Tiger.. Jeg er enormt meget fan af de klassiske Ray Ban, som enhver med respekt for sig selv i nutidens Danmark åbenbart ejer, men sagen er den, at jeg er typen, der enten : sætter mig på dem, smider dem i en taske og glemmer, hvor de er, overøser dem med alt muligt ligegyldigt skrammel, smider dem fra mig (helst på sten med fare for knust glas i alle retninger) og faktisk bare generelt behandler dem pisse dårligt.. er virkelig ikke typen, der skal have 1000 kr.'s solbriller, for det ville i den grad være penge direkte ud af vinduet. Lorte egenskab at besidde, for de er så pisse lækre, at jeg overvejer at anskaffe et gennempolstret hylster af plys til evig opbevaring, hvis det en dag skulle ske, at jeg anskaffede mig et par lækre sataner som Ray Bans jo nu en gang er. 
Blandt mine favoritter er Wayfarer modellen, som til forveksling ligner mine fra Tiger (sikkert også samme kvali jaja... ) og Club Master som på billedet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar