Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

tirsdag den 26. marts 2013

sort og simpelt






I dag tog jeg for alvor hul på mit nu 18-årige liv, da jeg var i banken til et møde med min rådgiver. Tror I lige, jeg følte mig vigtig. Uha uha. 
Når man bor på landet, som jeg gør, må man også finde sig i urimelige bustider på alle tider af døgnet. Dette resulterede i dag i, at jeg fik tid til at gå alle stativer og hylder i hvert eneste hjørne af H&M igennem, inden jeg drog hjemad. Denne sorte simple sag - en langærmet tætsiddende sort basis rullekrave - kom derfor med hjem. Til en så god pris kunne jeg simpelthen ikke lade den ligge. Jeg havde i dag et sæt lange øreringe i, hvilket virkelig gjorde sig godt som kombination i prøverummet og haps! Endnu et stykke med lækkert sort til garderoben. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar