Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

tirsdag den 19. marts 2013

Så starter det igen






Hej til jer på mit første indlæg her på nuance. Efter en lang pause fra min gamle blog Reel Of Joy har jeg nu besluttet mig for at genoptage min bloggen under et andet navn. Jeg hader egentlig begrebet "at blogge" og hele "hun er blogger" snakken, og jeg er nok heller ikke den traditionelle bloggertype med overload af fansy eksklusive items til overpriser (no offence til alle I lækre chikas, der formår at rocke de vilde mode-blogge, jeg følger jer, you can count on that!). Næ, jeg er såmænd bare en 18-årig pige, som venter på sin første måned med SU, bor 25 km. fra byen (lever det vilde liv på landet..), går i 2.g og træner en helvedes masse rytmisk gymnastik. 
Bloggens navn er egentlig rimelig blogger-kliché-agtigt, men jeg synes det passer så fint til min måde at anskue verden på. I nuancer. De er overalt, og jeg elsker observationen af disse i min hverdag. Det kan være alt fra folk til bygninger - Musikstykker, skæve eksistenser, forskellige tekstiler, værker, personligheder. 
Denne blog bliver et frirum, et pusterum, en boble af kreativitet og inspiration af indlæg, når jeg har noget på hjerte. Håber I vil følge med derude. Er spændt på, om det denne gang fanger min interesse i højere grad end før. Adios

Ingen kommentarer:

Send en kommentar