Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

lørdag den 30. marts 2013

på sådan en lørdag














Denne sidste lørdag i måneden tilbringer jeg i selskab med familien. Vi har spist en lækker påskefrokost med masser fisk og ost og gået os en påsketur i et landskab, som bestemt ikke bærer præg af forår. Man skulle nærmere tro, at disse billeder var fra en gang sidst i november. 
Udover det, er vi så heldige at bo 50 meter fra "Midtjyllands Kunstcenter", som i disse dage holder påskeudstilling med stor succes og kæmpe fremmøde fra folk rundt om i hele landet. Pga. dette viser en masse kunstnere deres ansigt på galleriet, hvor de maler og snakker med kunstinteresserede. Sidstnævnte er jeg i høj grad selv, da jeg maler og tegner en del. Dette resulterede i, at jeg faldt i snak med en af de fremmødte kunstnere, som bad mig vise, hvad jeg kunne i form af billeder af mine værker gennem tiden. Han så dem og forsikrede mig om, at jeg havde talent og bestemt skulle fortsætte og gav mig endda en rest af hans meget dyre maling og mulighed for at skrive til ham, hvis jeg får brug for at få råd med på vejen. Virkelig et klap på skulderen at få så positiv feedback fra en prof kunstner. 

Billederne er fra vores gåtur i  den efterårslignende natur. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar